Date eronate în factura la gaz: Moldovagaz a oferit 3 soluții pentru consumatori

După ce mai mulți consumatori s-au plâns că au primit facturile la gaz în care au fost introduse date eronate, Moldovagaz a recunoscut gafa și a venit cu recomandări.

Într-un comunicat de presă reprezentanții companiei au oferit 3 soluții consumatorilor.

Astfel, în cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici eronat facturați, lipsa indicilor, indici estimativi, etc) sau n-a primit-o deloc, poate soluționa problema dată, utilizând următoarele modalități:

 – apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului”;

– telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori);

– adresare la Centrul relații cu consumatorii, situat pe strada Pușkin 64, municipiul Chișinău.

Share this Post!

Related post

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.