După ce mai mulți consumatori s-au plâns că au primit facturile la gaz în care au fost introduse date eronate, Moldovagaz a recunoscut gafa și a venit cu recomandări.
Într-un comunicat de presă reprezentanții companiei au oferit 3 soluții consumatorilor.
Astfel, în cazul în care consumatorul final depistează că i-a fost emisă o factură de plată eronată (indici eronat facturați, lipsa indicilor, indici estimativi, etc) sau n-a primit-o deloc, poate soluționa problema dată, utilizând următoarele modalități:
– apelul telefonic la numărul unic 1304 sau 1305 (în cazul capitalei), disponibil în toată țara, sau „Cabinetul personal al consumatorului”;
– telegram-canalul https://t.me/MoldovagazSupportBot (întrebările din partea consumatorilor sunt recepționate în regim 24 din 24 de ore, iar răspunsurile sunt oferite după prelucrarea acestora de operatori);
– adresare la Centrul relații cu consumatorii, situat pe strada Pușkin 64, municipiul Chișinău.
0 Comment