Facebook a anunțat că va spori transparența pentru a evita dezinformarea înainte de alegerile din 2020

Facebook a făcut publică strategia de combatere a dezinformării și suprimării alegătorilor, înaintea alegerilor prezidențiale din noiembrie 2020. În aceeași zi a dezvăluit și contracararea unei rețele de conturi ruse care vizează alegătorii americani de pe Instagram, transmite stiridinmoldova.md.

Facebook a anunțat că va spori transparența prin măsuri cum ar fi afișarea mai multor informații despre proprietarul confirmat al unei pagini de Facebook și etichetarea conținutului pe care verificatorii independenți au declarat-o drept una falsă.

Săptămâna trecută, fondatorul rețelei Facebook, Mark Zuckerberg, a apărat politica companiei, menționând că a introdus căi de transformare pentru discursurile care nu trebuie suprimate.

Katie Harbath, șefa politicii electorale globale Facebook, a declarat că, dacă anunțul acum inactiv va reveni, acesta va fi trimis spre verificatorii terți de la Facebook. Compania va începe să eticheteze media controlată de stat pe pagina sa și în biblioteca de anunțuri a site-ului. Într-o postare pe blog, Facebook a spus că intenționează să extindă această etichetare la postări specifice atât pe Facebook, cât și pe Instagram la începutul anului viitor.

Facebook, Twitter și YouTube, serviciul de streaming video al Google Alphabet, toate au fost examinate recent după ce au arătat anunțuri din mass-media chineze controlate de stat care criticau protestatarii din Hong Kong.

Share this Post!

Related post

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.