Celine Dion a devenit imaginea unui brand de produse cosmetice

Chiar dacă în presă se tot scrie că ar fi anorexică, Celine Dion își vedete de treabă și spune că nu îi pasă de cei care o consideră prea slabă. Vedeta a devenit imaginea unui brand de produse cosmetice, transmite stiridinmoldova.md.

„LOréal Paris este o companie cunoscută pentru sprijinul pe care îl acordă femeilor în călătoria lor pentru a-și împlini visurile, respectându-și propriile reguli și dorințe. Să o avem pe Céline Dion drept cea mai nouă membră a familiei LOréal Paris consolidează misiunea noastră de a ne alia cu femei puternice”, a declarat Pierre-Emmanuel Angeloglou, Președinte LOréal Paris Global Brand.

Acesta a continuat, adăugând că faimoasa artistă este o femeie de valoare înnăscută, care și-a urmat inima pentru a obține succesul, s-a luptat cu stereotipurile și a creat un drum pentru numeroase alte femei. „Reflectă pe deplin misiunea brandului nostru „Pentru că merit”.

Céline Dion a declarat că a fost uimită de propunerea de a deveni noua imagine a brandului LOréal Paris. „Nu m-am gândit niciodată la asta, mai ales la 51 de ani. M-am gândit serios la propunere, deoarece dacă numele meu apare, aș vrea să cred cu adevărat în asta. Noi, femeile, ne luptăm cu o societate care ne forțează prea mult astăzi. Având în vedere că LOréal Paris oferă femeilor atât de multe instrumente pentru a se simți bine, puternice, pentru a avea o voce și pentru a simți că merită totul, am fost onorată să devin ambasadorul global al brandului și să reprezint femeile din întreaga lume.”

Share this Post!

Related post

0 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published.